°•نیـــلگــــــــون•°

به رنگ آسمـــــان ..

°•نیـــلگــــــــون•°

به رنگ آسمـــــان ..

آخرین مطالب

  • ۱۵ فروردين ۹۶ ، ۱۴:۱۰ 186
  • ۲۷ اسفند ۹۵ ، ۱۲:۴۵ ارشد
  • ۲۶ اسفند ۹۵ ، ۱۵:۱۶ 95

پربیننده ترین مطالب

  • ۱۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۳۴ هیچ!

محبوب ترین مطالب

  • ۱۵ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۳۴ ......

واهمه ای از جنس نبودن با تو ...

يكشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۳۲ ق.ظ

 


حسِ آدمی رو دارم که با همه چیز و همه کس قهر کرده!


روشو برمیگردونه از همه قشنگیا!از همه چیزایی که عاشقش بوده..


از آسمون دلگیره..از زمین دلگیره از کوه دریا هرچی که هست و نیست .. !


از همه ی دنیا دلگیره...


 


همه ی چیزای قشنگی که میدیده براش دو بعدی شده!

یه روی قشنگ و یه روی زشت!


 


تو سکوتِ شب نگاهشو به ماه میدوزه و حرف نمیزنه!


فقط نگاه میکنه..

فقط نگاه میکنه..


دریای روبروشو نمیبینه ولی دریای پشتِ چشماشو حس میکنه..

یه دریا پشتِ چشماشه ولی هیچ راهی نداره واسه جاری شدن!!!


 


دلم میخواد نور ببینم...روشنی ببینم!روی قشنگِ این دنیا رو ببینم..

دلم میخواد نورو تو مشتم بگیرم.......نور بپاشم رو سیاهی ها..


 


دلم میخواد انقدر بچرخم با این روزگار که ببینم کی برنده میشه..


که ببینم حقیقت چیه..


که تورو پیدا کنم...که منو گم نکنی..که تورو گم نکنم!



دلم میخواد خودم باشم...خودت باشی... دلم میخواد بشناسمت..


دلم میخواد نه به شوق بهشت نه از ترسِ جهنمت بپرستمت..


بپرستمت بخاطرِ چیزایی که دادی..تسلیم باشم به خاطرچیزایی که ندادی..



بپرستمت چون نوری..! چون عشقی..


 


بپرستمت چون هرچی دادی از تو بود و هرچی گرفتی از تو بود...


بپرستمت چون شناختمت ...


من فقط میخوام معنی زندگی رو بفهمم..معنی خوب بودن رو بفهمم..


معنیِ برای تو بودن رو بفهمم..میخوام ایمان رو بفهمم..


نباختن رو..امیدو بفهمم ..


از بین این همه سیاهی که بینِ روشنیا هست,روزنه ی نور میخوام...


 


دلم میخواد با قطار برم اون دنیا و جوابِ همه ی سوالامو ازش بگیرمو برگردم..!!


ولی میدونم که برگشتی در کار نیست!


میدونم یه بار فرصت دارم و فرصتم روز به روز کمتر میشه.


 


این روزا دلم میخواد لبخندامو؛ اشکامو بشمارم...نگاهم به آدمارو بشمارم....


غم هامو بشمارم..خوشیامو بشمارم!


این روزا دلم میخواد همه چی رو لمس کنم..لمس کنم مثلِ لمس کردن برای آخرین بار...

مثلِ دیدن برای آخرین بار...

مثلِ شنیدن برای آخرین بار...


 


این روزا دلم میخواد همه ی لحظاتمو ثبت کنم!


دلم میخواد از همه ی دنیاااااام عکس بگیرم..عکس بگیرم از رودخونه ای که


باهام حرف میزنه...از برگهای لبِ جوب که بهم چشمک میزنه..


 


دلم میخواد دنیا وایسه!


دلم میخواد هیچ دلبستگی نداشته باشم تو این دنیا..


 


دلم میخواد پیشمرگِ همه ی عزیزام بشم با اینکه هیچ آمادگی برای رفتن ندارم...

با اینکه هیچ کوله باری جز شرمندگی ندارم...


واسه اینکه هیچ کار مفیدی نکردم تو این دنیا..


 


بخاطر اینکه از ظرفیتام استفاده نکردم...اون چیزی که باید نبودم..


 


بخاطرِ اینکه,اونی رو که باید درست نشناختم..


بخاطرِ اینکه شاید  خیلی نشونیارو ندیدم ..


 


بخاطرِ خاموشیم...بخاطرِ عشقم...بخاطرِ نفرتم...بخاطرِ سکوتم!


بخاطرِ شکستنم!بخاطرِ ناشکری هام....


 


بخاطرِ همه چیز...بخاطرِ همه چیز...


 


دست خالی اـــم................


 


خدای من؛میشه دستای خالیمو نگاه کنی؟؟میشه پشتم باشی؟


 


همیشه ی همیشه؟؟


 


الهی...واهمه ای دارم.....واهمه ای از جنسِ نبودن با تو......


 


برایم بمان مهربانم ..


 



 


۹۵/۱۱/۲۴ موافقین ۱ مخالفین ۰
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی