°•نیـــلگــــــــون•°

به رنگ آسمـــــان ..

°•نیـــلگــــــــون•°

به رنگ آسمـــــان ..

آخرین مطالب

  • ۱۵ فروردين ۹۶ ، ۱۴:۱۰ 186
  • ۲۷ اسفند ۹۵ ، ۱۲:۴۵ ارشد
  • ۲۶ اسفند ۹۵ ، ۱۵:۱۶ 95

پربیننده ترین مطالب

  • ۱۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۳۴ هیچ!

محبوب ترین مطالب

  • ۱۵ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۳۴ ......

یه روزی که دور نیست

شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۵، ۰۷:۵۱ ق.ظ

باید یک بار به خاطر همه چیز گریه کرد...

آن قدر که اشک ها خشک شوند ،

باید این تن اندوهگین را چلاند و بعد دفتر زندگی

را ورق زد ،

به چیز دیگری فکر کرد ،

باید پاها را حرکت داد و همه چیز را از نو شروع کرد...




قسم میخورم که دیشب بارِ آخری بود که به همه ی اون قضایا فکر کردم و بخاطرش گریه کردم.

قسم میخورم دیگه اون آدم سابق نباشم.

قسم میخورم که دیگه همه ی خودمو به هیچکس نشون ندم.

قسم میخورم از چیزایی که اذیتم میکنه حرف نزنم.

قسم میخورم ازین ببعد برای هرکس اندازه ای باشم که برای من هست.

قسم میخورم که دیگه هیچوقت برای کسی زیــادی نباشم.قسم میخورم..


درسته من اخلاق گند زیاد دارم،اما خداروشکر میکنم که حداقل اراده ی قوی ای دارم.



+من عوض میشم.بلخره یه روز عوض میشم ...




۹۵/۱۱/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

نظرات  (۱)

منم خیلی گریه هام جمع شده منتها نیست وقت ندارمممم[ایکن پلک زدن]
فرصت گریه ندارم:دی
بعدا یه روزکاملو به این قضیه اختصاص میدم
گریه ی حضار لطفا :///

پاسخ:
عزززززززززززیزم چه خوب که وقت نداری :***
چرا سرت شلوغه خانوم؟ به خاطر کنکور؟ یا کدبانوگری هات؟! :دی

آره یه روز کامل برو امامزاده ای جایی
چادر رنگی بکش رو صورتت بجای همه ی روزایی که عر نزدی عر بزن.بعد سبک میشی :)
گریه ی حضااااااار :((((((

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی