°•نیـــلگــــــــون•°

به رنگ آسمـــــان ..

°•نیـــلگــــــــون•°

به رنگ آسمـــــان ..

آخرین مطالب

  • ۱۵ فروردين ۹۶ ، ۱۴:۱۰ 186
  • ۲۷ اسفند ۹۵ ، ۱۲:۴۵ ارشد
  • ۲۶ اسفند ۹۵ ، ۱۵:۱۶ 95

پربیننده ترین مطالب

  • ۱۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۳۴ هیچ!

محبوب ترین مطالب

  • ۱۵ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۳۴ ......

اینم از برنامه ی مسافرت رفتن ما :| :)))

پنجشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۳۸ ب.ظ


چند روز پیش مامان میگفت ان شاءالله بعد عید باهم یه مسافرت مجردی میریم.

ببینم چی میشه؛ دو نفری هوایی میریم شیراز.تو اردیبهشت شیراز دیدن داره ..

من به شدت از تصمیمش استقبال کردم و نوای "آخ ژان آخ ژان " سر دادم !

چند روز بعدترشم دوباره چندبار به این قضیه ی شیراز اشاره کرد و بنده با شوق تایید کردم!

تا اینکه دیشب برای بار شونصدم گفت:بعد عید دو نفری باید یه مسافرت بریم! با نیش باز گفتم آره هوایی میریم شیراز😁😍


گفت نه کی گفته!خودمون ماشین رو میگیریم میریم طرفای بابلسر و اون طرفا میچرخیم!!


من😐😐😳😳

تا دیروز که میگفتی هوایی بریم شیراز، اونوخ الان میگی ماشینو بگیریم بریم دو ساعت اونورترمون؛ تو استان خودمون "مسافرت"؟!


مامان در حالیکه به شدت انکار میکنه:نه من هیچوقت راجب شیراز چیزی نگفتم!!تازه استان خودمون مگه چشه؟! از همه جای ایران میان اینجا میگردن!!


من:😳😒😒


آره :| چیزی نگفتی.دیروز که با هواپیما میخواستیم بریم شیراز.امروزم که میگی با ماشین خودمون بریم بابلسر!!!! لابد فردا هم میای میگی پیاده بریم تو شهر خودمون بچرخیم!!سر کوچه مونم که دریا داره.اصن کجا از شهر خودمون بهتر؟! :|


مامان:😂😂😂😂😂😂😂


من:والا دیگه 😒


مامان:اصن شوهر کن،با شوهرت برو هرجا دوست داری!


من:😐😐😐

بله خیلی ممنون و مچکر از برنامه ریزی شما

شوهره هم میگه تو خونه ی بابات هرجا دوست داشتی میرفتی! :| 



والا اگه دروغ بگم :| :|




۹۵/۱۲/۱۹ موافقین ۲ مخالفین ۰
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

از سری مکالمات

نیلگون

نظرات  (۳)

۱۹ اسفند ۹۵ ، ۱۲:۴۳ یا فاطمة الزهراء
بیا با خودم بریم :)) 
پاسخ:
ژان ژان 
عاشقتونم که انقد پایه اید 😂😂😂😍
بیا با هم بریم منم شیراز نرفتم تاحالا😐😕😃
هرکس به امید همسایه(والدین و شوهر)نشست هیچ جا نرفت😐
پاسخ:
بریم بریم 😂😂
تا الان شدیم سه نفر !! 😂😂😂😍

واقعا واقعا.خودمون باید آستین بالا بزنیم برا خودمون :/
۱۹ اسفند ۹۵ ، ۱۲:۵۴ یا فاطمة الزهراء
من شیراز دوستم زیاد دارم :) 
میگم بیان ببرنمون جاهای دیدنیش
پاسخ:
شیراز تو اردیبهشت 😍😍😍😍

خودت تاحالا رفتی شیراز؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی