°•نیـــلگــــــــون•°

به رنگ آسمـــــان ..

°•نیـــلگــــــــون•°

به رنگ آسمـــــان ..

آخرین مطالب

  • ۱۵ فروردين ۹۶ ، ۱۴:۱۰ 186
  • ۲۷ اسفند ۹۵ ، ۱۲:۴۵ ارشد
  • ۲۶ اسفند ۹۵ ، ۱۵:۱۶ 95

پربیننده ترین مطالب

  • ۱۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۳۴ هیچ!

محبوب ترین مطالب

  • ۱۵ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۳۴ ......

کلاهمم افتاده باشه اونجا دیگه نمیرم برش دارم !

دوشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۵، ۰۵:۳۹ ب.ظ

پیش هر دوست فارغ التحصیلی نشستم گفت از دوری دانشگاه و خاطرات و روزای خوبش داره دیوونه میشه ! 

فکر کنم جزو انگشت شمارانی باشم که دلم برای هیچی ه دانشگاه تنگ نمیشه !!


درسته بهم خوش نگذشته و خاطرات چندان خوبی ازش ندارم؛و حتی خاطرات خیلی بدی ازش دارم و خیلی تو اون چند سال عذاب کشیدم؛اما در عوض الان خاطرات خوش گذشته عذابم نمیده.در واقع چون "تموم" شده الان به آرامش از دست رفته ی روزهای پر از تنش دانشجویی رسیدم .

و خیلی خوشحالم ازینکه دیگه اثری از خودش و خاطرات خوشایند و ناخوشایندش نیست !



اما و صد اما ....

 کاش اقلا یکم بهم خوش گذشته بود که الان برای ادامه تحصیل اندکی انگیزه ام بیشتر میشد.

و کاش درس عبرت بگیرم که همینجوری بدون اینکه بدونم به فلان رشته علاقه دارم یا به روحیاتم میخوره یا نه؛ صرف رفع تکلیف ؛ یا گرفتن مدرک وارد دانشگاه ولو بهترین دانشگاه کشور نشم.

که درس خوندن بدون علاقه یکی اعمال شاقه از راسته اعمال "خودم کردم که لعنت بر خودم باد میشود!"

کاش یه راهی بود که آدم بفهمه واقعا تو کدوم رشته ی علمی استعداد داره.که کدوم رشته آینده داره.که کاش میشد بدون ریسک و با خیال راحت وارد یه رشته شد و درس خوند.

کاش هیچکس بعد دانشگاه رفتن احساس نکنه الکی وقتش هدر رفته و هیچی یاد نگرفته.

و هزاران کاش دیگر که حوصله ی گفتنش نیست و گفتنش فایده ای نداره ...




۹۵/۱۲/۲۳ موافقین ۲ مخالفین ۰
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

آری یا نه؟

ارشد

دانشگاه

نظرات  (۲)

من دلم دانشگاه میخواد:دی
البته یه کم دیره://ولی کاچی به از هیچی://
کلا از بچگی هیچ تصوری از میخواهی چه کاره شوید نداری؟😁😁

پاسخ:
تو مبتونی شبنمی :))
چرا ..دارم...
شغل الانمم واقعا دوست دارم.اما برای تحصیلات آکادمیک ...
نمیدونم چی بخونم که چهارسال دیگه به خودم فحش ندم :))
((-:اینقد تنفر داری ازش
پاسخ:
یه چیز میگم یه چیز میشنوی
فراتر ازین حرفا اصن :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی