°•نیـــلگــــــــون•°

به رنگ آسمـــــان ..

°•نیـــلگــــــــون•°

به رنگ آسمـــــان ..

آخرین مطالب

  • ۱۵ فروردين ۹۶ ، ۱۴:۱۰ 186
  • ۲۷ اسفند ۹۵ ، ۱۲:۴۵ ارشد
  • ۲۶ اسفند ۹۵ ، ۱۵:۱۶ 95

پربیننده ترین مطالب

  • ۱۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۳۴ هیچ!

محبوب ترین مطالب

  • ۱۵ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۳۴ ......

بازگشت

پنجشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۲۲ ق.ظ

من آدمی هستم که اگر بخوام بنویسم طومار مینویسم ...اگه بخوام حرف بزنم کامل حرف میزنم.با جزییات میگم.با همه ی احساسم حرف میزنم.از ته دلم حرف میزنم ..میتونم خیلی وقت ها احساساتم رو تبدیل به کلمه کنم.میتونم احساسمو منتقل کنم و ...

ولی امان از روزی که برای یکی یه طومار بنویسم و در جواب یه کلمه بگیرم..!

اونوقته که دیگه ساکت میشم ..کم کم کم کم ساکت میشم ..

شاید وقتش شده که برگردم به دنیای وبلاگ نویسی و این همه احساس و حرف قلنبه شده رو اینجا خالی کنم...


.


.


۹۵/۰۳/۲۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

نظرات  (۳)

برگرد..نیستی جات خیلی خالیه...
پاسخ:
نگار ..
مرسی که هستی ..
مرسی که با کامنتات یادم میاری که اینجا تنها نیستم ..
در تعادل باشی همه چیز خوبههه[نیشخند]
توی کامنتات میتونی شکلک کپی کنی بزاری اینجا یه کم فضا شاد بشهه:)))
پاسخ:
به به شبنم بانو ..
بلی تعادل خوب است :-D

با تشکر ازینکه هستی و کامنت میذاری رفیق.
کمتر احساس غریبی بهم دست میده با وجود شما ..
یاد بلاگفا بخیر ..
برگشته بودی که قبلن :)
پاسخ:
از پست قبلی تا این پست بیشتر از سی روز فاصله بوده :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی