°•نیـــلگــــــــون•°

به رنگ آسمـــــان ..

°•نیـــلگــــــــون•°

به رنگ آسمـــــان ..

آخرین مطالب

  • ۱۵ فروردين ۹۶ ، ۱۴:۱۰ 186
  • ۲۷ اسفند ۹۵ ، ۱۲:۴۵ ارشد
  • ۲۶ اسفند ۹۵ ، ۱۵:۱۶ 95

پربیننده ترین مطالب

  • ۱۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۳۴ هیچ!

محبوب ترین مطالب

  • ۱۵ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۳۴ ......

دنیای من...

شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۵۵ ق.ظ

هنوز همونقدر شیرینه :)

به شیرینی همون بوسه ای که وقتی شش ساله بود؛ موقع رکوع نمازم رو لپم گذاشت ...

چقدر دوستت دارم من آخه عزززززیزدلم...

چقدر قلب تو مهربونه آخه قربونت برم من ..

فدای اون چشمای خوشگل و خوشرنگت بشم...قربون اون نیلو جون گفتنت بشم من ...

کاش همیشه اینجا بودی ...

۹۵/۰۵/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

نظرات  (۲)

نمیدونم کی رو میگی ولی ایشالا خدا حفظش کنه :)))))
پاسخ:
دختر عمه ی برشایی بنده س! :))
مرسی^^
هیشچه قربون صدقه هم میرن:P
پاسخ:
:پی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی