°•نیـــلگــــــــون•°

به رنگ آسمـــــان ..

°•نیـــلگــــــــون•°

به رنگ آسمـــــان ..

آخرین مطالب

  • ۱۵ فروردين ۹۶ ، ۱۴:۱۰ 186
  • ۲۷ اسفند ۹۵ ، ۱۲:۴۵ ارشد
  • ۲۶ اسفند ۹۵ ، ۱۵:۱۶ 95

پربیننده ترین مطالب

  • ۱۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۳۴ هیچ!

محبوب ترین مطالب

  • ۱۵ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۳۴ ......

چارسکانس

چهارشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۳۶ ق.ظ

1.کاش میشد برای یه مدت (حالا کوتاه یا بلند) غیب شد از رو زمین.کاش میشد بود ولی در عین حال نبود...تا وقتی که فهمید بودن بهتره یا نبودن؟!




2.کاش سیاهی پروفایلش مربوط به ایام اربعین و صفر بود...کاش در جواب سوالم و ابراز نگرانیم یه چیز دیگه نوشته بود ...



3.خوشگل بود.سرحال بود.معلوم بود اعتماد به نفسش هم بالاست ( هزار ماشالله بهش) رفتارش و بیخیالیش اجازه کوچکترین احساس ترحمی به کسی نمیداد.یعنی فقط یه آدم بی شعور میتونست بهش- -به سمعکهایی که تو گوشاش بود-- ترحم کنه.گاهی اوقات؛ مثل اینجور وقت ها احساس میکنم تکنولوژی رو خیلی بیشتر دوست دارم.کاش میشد از نظر تکنولوژی ده سال جلوتر بودیم...کاش یه روز تکنولوژی؛ علاج همه ی دردا باشه.



4.مطمئنم یه امتحان بود ...سخته آدم تو امتحانای آسون رد بشه.


۹۵/۰۹/۰۳ موافقین ۱ مخالفین ۰
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

نظرات  (۵)

شه شده؟[تشویش]که بود ؟:/
اینستات رو تغییر دادی؟نچ نچ
پاسخ:
دقیقا شه رو میگی؟! :/ کی که بود؟!

.

تغییر ندادم.سر به نیستش کردم!  ._______.
"شه" یعنی همان "چه ":دی
اینی که درموردش نصفه نیمه نوشتی چه کسی بوده است ؟آیا؟
عهههههههه چرا حذف کردی!!!

پاسخ:
کدومو میگی نصفه نیمه؟ پروفایل سیاه؟!
.

دی اکتیو کرده بودم.بعد دیدم همه فامیل و آشنا تو کف موندن و فکرای اونجوری و شایعات اون مدلی داره بیخ پیدا میکنه؛ برگشتم ری اکتیو کردمش! :||
اون پستت رو نوشته بودی یادته که جای اسم عشق نوشتم؟
یعنی اصلا نمیخواستم همچین چیزی بنویسم یا اسمم روتغییر بدم 
حین خوندن متنش که یادم نیست کدوم پسته به ذهنم اومد عاشقی 
و بعد از اینکه ارسال کردم نظر رو دیدم نوشتم عشق
برم خودمو به یه روانشناس نشون بدم هر چی توذهنمه میریزم وسط :///
مثل خواب که هرچی توذهنمه بلند بلند برای اهالی خانواده داد میزنم :||||
پاسخ:
 :
ای خددددااااا من و عاشقی؟! 

من و عاشقی؟!

من اگه عاشق بودم که وضعم این نبود!! چپ و راست از عشق نداشته م پست میذاشتم!والا!

هعی بابا هعی بابا

.

خخخخ ولی برو حتمنی خودتو به روانشناس نشون بده شبنمی :)))
خو چته ناراحت میشی؟:))) 
اصلا من عاشقم شونصد هزار بارم شکست عشقی خوردم ها ها ها :)))
پاسخ:
ای شکست عشقی خورده!
ای عاشق مظلوم! هارهار :)))))
۲۸ آذر ۹۵ ، ۰۸:۴۱ نجمه خانم
سخته آدم تو امتحانای آسون رد بشه :(
پاسخ:
هعیییی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی