°•نیـــلگــــــــون•°

به رنگ آسمـــــان ..

°•نیـــلگــــــــون•°

به رنگ آسمـــــان ..

آخرین مطالب

  • ۱۵ فروردين ۹۶ ، ۱۴:۱۰ 186
  • ۲۷ اسفند ۹۵ ، ۱۲:۴۵ ارشد
  • ۲۶ اسفند ۹۵ ، ۱۵:۱۶ 95

پربیننده ترین مطالب

  • ۱۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۳۴ هیچ!

محبوب ترین مطالب

  • ۱۵ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۳۴ ......

._______.

يكشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۵، ۰۸:۱۵ ب.ظ


میخواستم برای روز مادر پست بذارم تو اینستا؛ نتم ضعیف بود.عکسی هم که میخواستم بذارم رو پیجم؛ تو گوشی ای بود که خطش نت نداشت.wifi host pot روشن کردم و با اون یکی گوشی آنلاین شدم دیدم این یکی که اصلا آنتن نمیده.مگه اینکه از مغازه برم بیرون.رفتم بیرون مغازه هی قدم زدم تا بلخره موفق شدم عکس رو آپلود کنم.اما کپشن پریده بود!چون تعداد هشتگ ها زیاد بود!| اومدم کپشن رو بذارم دیدم نت رفته.بابا هم کلیدامو ازم گرفته بود رفته بود جایی،نمیتونستم ببندم برم دم ورودی پاساژ تا به نت دسترسی پیدا کنم.تو همون حال که بیرون واحد قدم میزدم و سرم تو گوشی بود بابا اومد.درو کلید کردم رفتم بیرون پاساژ و پست رو ویرایش کردم و برگشتم.همچنان سرم تو گوشی بود و پی امامو چک میکردم و اومدم برم تو مغازه که بممممممب!!!!


رفتم تو در شیشه ای واحدم و یکی از گوشی ها از دستم پرت شد و چندبار رو زمین کله ملق زد!


کدوم گوشی؟! گوشی جدیدتر و مهم تر که تازه کاورشو عوض کرده بودم و همچنین قابشو!

گوشی فداکار عزیزم مانع ازین شد که با سر برم تو شیشه :( 

ولی خداروشکر جراحت جدی ندید جفتمون خوبیم :))




نفس عمییییق حضار لطفا :)))

+بیایید دم عیدی بیشتر مواظب خودمون باشیم :دی :))

۹۵/۱۲/۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی