°•نیـــلگــــــــون•°

به رنگ آسمـــــان ..

°•نیـــلگــــــــون•°

به رنگ آسمـــــان ..

آخرین مطالب

  • ۱۵ فروردين ۹۶ ، ۱۴:۱۰ 186
  • ۲۷ اسفند ۹۵ ، ۱۲:۴۵ ارشد
  • ۲۶ اسفند ۹۵ ، ۱۵:۱۶ 95

پربیننده ترین مطالب

  • ۱۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۳۴ هیچ!

محبوب ترین مطالب

  • ۱۵ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۳۴ ......

نمایشگاست مگه؟!!

چهارشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۵۵ ق.ظ

نمیدونم تا به حال؛ در گیر و دار کارهای اداری؛ مجبور به دادن تست اعتیاد ! شدید یا نه؟! ( البته گمونم جدیدا همراه آزمایش خون عقد؛ برای آقایون اجباری شده و بخوان یا نخوان؛ این تست عجیب را تجربه خواهند کرد!!)

اونایی که تجربه کردن که هیچی! ولی اونایی که تجربه نکردن؛ امیدوارم که هیچوقت تجربه ش نکنند! یا اگه قراره این تست رو بدن؛ انقدر خوش شانس باشند که دوتا از دوستای صمیمی ده دوازده ساله ش مسؤول گرفتن تست باشن ! و بعد کلی سربه سر گذاشتن راحتت بذارن تا تست رو بدی و بعدشم فرار رو بر قرار ترجیح بدی!!


پ ن :خدایا توبه به درگاهت ! توبه توبه !!

پ ن 2:مخوف ترین آزمایشگاهی! بود که تو عمرم دیدم !! :||

پ ن 3:امشب "م " جواب آزمایش رو مهر و موم شده برام آورد! خواستم بازش کنم و جواب رو ببینم گفت نه نمیشه!نباید بازش کنی! 

گفتم خب جوابش چی شد؟! گفت چی میخواستی بشه؟؟! مثبت!! :))



۹۵/۰۴/۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

نظرات  (۶)

شنیدم خیلی وحشتناکه این آزمایش :|

مثبت؟! :دی
پاسخ:
شنیییییییدن کی بود مانند دیدننننننننن؟!!!!
ای روله روله !! 



+آره مثبت ! :)) 
شوخی میکرد! :دی
آره دادم :دی
باو مگه چی بود آزمایش ؟؟؟آزمایش شفاهی بود دیگه  اد ...!؟:)))
کتبی هم میشه م... که نیاز نیست:))))
در مورد پست قبلی توضیح بده دیگه عی بابا!
پاسخ:
جدی دادی؟؟ برای چی اونوقت؟! :دی

فک نکنم تست داده باشی ها ...
چون در اونصورت ! میدونی که یک یا چند نفر هنگام تست دادن بر شما نظارت خواهد کرد!!!
و من الله توفیق !
.
.
 
پست قبلی راجب چی بود اصن؟ ! :)))
برای ثبت شرکتمون :)
تازه عدم سوء پیشینه هم میخواست رفتم انگشت نگاری عین دزد ها و قاتل ها :))))
نه باااابااا چه سخت گرفتن من که خودم رفتم تکی
 هیچ کس هم نگاه نکرد
 فقط گفت در باز باشه اصلااا نظارتی هم نبود :)))
آخییییییییییییی خخخخخخخخخ:)))))))))))))
تبریک میگم :))))))))))))))
بگوووووووووووو پست قبلی رو؟؟؟
پاسخ:
آرررررررررره بابا! 
ببین نکته همینجاست! گفتن در باز باشه! :)))) بعد نامحسوس نظارت کردن! خخخخخخخخخ

البته اینجا محسوس بود!پنجره هم داشت قششششنگ اپن بود! :|

آره منم آگاهی رفتم برا انگشت نگاری! از هر ده تا انگشتم شونصد بار اثر انگشت گرفتن !! :|
شانس آوردم سربازه موقع ورود خروج گیر نداد به بازرسی ! واللللا :|||
یه جا از یه جای دیگه مخوف تر !


عزیزم چی رو تبریک میگی؟!  :| 0_____o

 .
چیه پست قبل رو بگم؟! عع ! بابا عاشق نشدم به جان خودم!! !
۲۴ تیر ۹۵ ، ۰۱:۵۵ °• نیلگون •°
 اینجانب حواسم جمع جمع بود طرف هم فقط یه صندلی داشت ته اون سالنه که بر ما مسلط نبود یوه یوه :)))

تبریک میگم ******* خخخخخ

♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

شبنم مجبور شدم برای فیلتر کامنتت کپی کنم کامنتتو :)))

آره آره به خودت دلداری بده عزیزم !!! :-P
ضمن اینکه دل به پست بده! نوشتم دوستای صمیمیم مسؤول بودن و پارتی بازی کردن ! :))
اختیار داری گل مــــــــــــــن دوستات بااااید وظیفه شونو به درستی انجام بدن اون رو هم برای اینکه تو خیالت راحت باشه گفتن آیکن چشم هایی که خباثت ازش میچکه :دی
پاسخ:
خواهش میکنم گل من !

خدا رو شکر که تو مسوول نبودی! واللللا با اون چشمات!  :-P
.
در ضمن دوستام گفتن اونا که ناظر ندارن دوربین دارن!! هارهار هار :))))
ما شهرمون از این امکانات ها نداره یوه یوه همـــــــــه به هم اعتماد داریم خخخخ
برو دنیا رو بگرد چشم پاک تر از من پیدا نمیکنی:))))))))))))))))
پاسخ:
هارهار هاررر :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی