°•نیـــلگــــــــون•°

به رنگ آسمـــــان ..

°•نیـــلگــــــــون•°

به رنگ آسمـــــان ..

آخرین مطالب

  • ۱۵ فروردين ۹۶ ، ۱۴:۱۰ 186
  • ۲۷ اسفند ۹۵ ، ۱۲:۴۵ ارشد
  • ۲۶ اسفند ۹۵ ، ۱۵:۱۶ 95

پربیننده ترین مطالب

  • ۱۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۳۴ هیچ!

محبوب ترین مطالب

  • ۱۵ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۳۴ ......

دل دیوونه ..

سه شنبه, ۹ آذر ۱۳۹۵، ۰۱:۰۵ ق.ظ

من کاری ندارم کی چیکار میکنه.کاری ندارم کی چی میگه.

کاری ندارم دنیا چجوریه.واسم مهم نیس دنیا چقدر کثیفه.

نمیخوام گرگ باشم فقط بخاطر اینکه گوسفند نباشم!

نمیخوام از محنت دیگران بی غم باشم ! 

نمیتونم یه آدم بی تفاوت خودخواه باشم ! میدونم بی تفاوتی خیلی خوبه.آره.گاهی حتی خودم خودمو بخاطراین بی تفاوت نبودن سرزنش میکنم.باید تا یه جایی بی تفاوت بود.تا یه جایی کشید کنار.فداکاری و منجی بودن حدی داره.

آره میدونم...

داشتم میگفتم مهم نیست مردم چجورین و چیکار میکنند.مهم نیست دنیا چقدر کثیف و بی رحمه.مهم نیست که دل های کمیِ که به یاد هم میتپه.مهم نیست که موقع سختی آدم ها تنهام بذارن.مهم نیست اونا چه رفتاری داشته باشند!

مهم نیست که ممکنه دلمو بشکنند!!

مهم اینه که من هرکاری میکنم برای دلِ خودمه!مهم اینه که دلِ من چی بگه! مهم اینه که دلِ من دل باشه !

مهم اینه دلِ من بتپه... دلِ من بتپه برای همه ی اونایی که تو دلم جا دارن...

دلِ من بتپه برای خوب ها...برای خوبی ها و مهربونی ها ...

۹۵/۰۹/۰۹ موافقین ۳ مخالفین ۰
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

نظرات  (۳)

((-: مهربونی تواوج خودخواهیاین خودخواهی خوبه
پاسخ:
تو اوجِ چی؟!
چه جالب!
من برعکس تو  حالا این چند وقته ازخوبی های خودم حالم بد میشه :)))
میخوام برم در حالت بدجنسی :دی

پاسخ:
تو هیچوقت نمیتونی بدجنس باشی شبنم.
مهربون بودی،مهربونم میمونی :)
دل تو، قشنگترین و تمیزترین و روشنترین دلیه که دیدم...
پاسخ:
دلِ تو ، قشنگ و پاک و مهربونه، که چشمِ روشنِ دلت، دلِ منو اینطور میبینه ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی