°•نیـــلگــــــــون•°

به رنگ آسمـــــان ..

°•نیـــلگــــــــون•°

به رنگ آسمـــــان ..

آخرین مطالب

  • ۱۵ فروردين ۹۶ ، ۱۴:۱۰ 186
  • ۲۷ اسفند ۹۵ ، ۱۲:۴۵ ارشد
  • ۲۶ اسفند ۹۵ ، ۱۵:۱۶ 95

پربیننده ترین مطالب

  • ۱۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۳۴ هیچ!

محبوب ترین مطالب

  • ۱۵ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۳۴ ......

"هیچ"

چهارشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۴۹ ب.ظ

خب من فراموش کرده بودم که اینستا بلاگفا نیست

و نمیتونم هر بلایی که خواستم سرش بیارم !

حواسم نبود کل فامیل و دورو بریام منو فالو دارن و با غیب شدن صفحه م با کلی حرف و شایعه و حدیث مواجه میشم !

نمیدونستم ممکنه غلط نکرده ای داشته باشم !

یا با کسی رل زده بوده باشم و الان یک شکست عشقی خورده باشم!!!

شایدم با کسی کات کرده بودم حتی و میخواستم فراموشش کنم.والا روح خودم خبر نداره! ولی وقتی اینا میگن حالت خوب نیست و یه چیزی شده ؛ لابد شده و من حالم خوب نیست و نمیفهمم!!!



اگه واقعا همچین چیزایی بود دلم نمیسوخت ...ولی وقتی "هیچی" نیست...خیلی سوزناکه ..

اصلا دلیل حالم و میل به محو شدن؛ همین به "هیچ" رسیدن بوده شاید ... 



۹۵/۰۹/۰۳ موافقین ۳ مخالفین ۰
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

نظرات  (۱)

تقصییر خودته آدم های واقعی یعنی فک و فامیل رونباید فالوو میکردی دردنیای مجازی :))))
هیچ هیچم نکن بار ها گفته ام که هدفی بیاب در زندگی :دی

پاسخ:
خو گفتم از هنر عکاسیم فیض ببرن!:دی 

کو هدف؟!  :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی