°•نیـــلگــــــــون•°

به رنگ آسمـــــان ..

°•نیـــلگــــــــون•°

به رنگ آسمـــــان ..

آخرین مطالب

  • ۱۵ فروردين ۹۶ ، ۱۴:۱۰ 186
  • ۲۷ اسفند ۹۵ ، ۱۲:۴۵ ارشد
  • ۲۶ اسفند ۹۵ ، ۱۵:۱۶ 95

پربیننده ترین مطالب

  • ۱۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۳۴ هیچ!

محبوب ترین مطالب

  • ۱۵ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۳۴ ......

آخرین پست نودوپنج

دوشنبه, ۳۰ اسفند ۱۳۹۵، ۰۱:۵۳ ق.ظ

امروز که داشتم ست هفت سین رو از تو کمد در میاوردم تا رو میز بچینم،باورم شد که جدی جدی فردا عیده.

نودوپنج انقدر زود گذشت که انگار دیروز بود که سفره رو جمع کرده بودم...


خواستم از نودوپنج بنویسم اما فکر میکنم هرچی لازم بود رو تو چند پست قبل راجبش گفتم ..


نودوپنج تموم شد.یک سال گذشت باهمه ی تلخی ها و شیرینی ها و سختی هاش ..

یک سال گذشت اما من فکر میکنم به اندازه ی چندسال بزرگ شدم.

خدایا مرسی که حواست بهم بود.مرسی که اشکامو میدیدی.مرسی بابت همه ی لحظه ی نابِ اجابت..مرسی بابتِ همه ی هواداری هات...

مرسی مرسی که این بنده ی کم طاقتت رو تحمل میکنی...


خدایا تو سالِ جدید مثل همیشه قبل از هرچیزی ازت سلامتی عزیزام رو میخوام....مثل همیشه پشت و پناهشون باش..خدایا لطفا نودوشش سالِ لبخند باشه.سالِ خبرهای خوب.سالِ رسیدن.موفقیت.سربلندی.سالی پر از اتفاقات و هیجانات مثبت.سالی پر از رزق حلال.سالِ رسیدن به آرزوها...

لطفا سالِ حالِ خوب باشه ..


خیلی خوشحالم که در نهایت تو نودوپنج به خودم اومدم و عاقلتر شدم ...خیلی خوشحالم که دارم با این حسِ سبکباری وارد نودوشش میشم..


خدایا دلم رو پر از آرامش و نور کن.... سرشارتَر از این امید واطمینان به رحمت بیکرانت..سرشارتـــر.....





یا مقلب القلوب والابصار

یا مدبرالیل والنهار

یا محول الحول والاحوال

حول حالنا الی أحسن الحال

.

.

.

.

.

.


سال نو رو به همه ی کسانی که خاموش و روشن اینجا رو میخونند تبریک میگم.

برای همتون بهترین ها رو در سال جدید آرزو میکنم🌹🌹🌹


۹۵/۱۲/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

نظرات  (۱)

سلام 
عیدت مبارک 😁😍😍
پاسخ:
سلام عزیزم
مرسی شبنمی مهربونم
عید تو هم مبارک باشه😘😘
سالِ خیلی خوب و خوشی رو برات آرزو میکنم🌹

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی