°•نیـــلگــــــــون•°

به رنگ آسمـــــان ..

°•نیـــلگــــــــون•°

به رنگ آسمـــــان ..

آخرین مطالب

  • ۱۵ فروردين ۹۶ ، ۱۴:۱۰ 186
  • ۲۷ اسفند ۹۵ ، ۱۲:۴۵ ارشد
  • ۲۶ اسفند ۹۵ ، ۱۵:۱۶ 95

پربیننده ترین مطالب

  • ۱۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۳۴ هیچ!

محبوب ترین مطالب

  • ۱۵ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۳۴ ......

والا اگه دروغ :|

دوشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۵۳ ب.ظ

رسول که بودیم؛مامان از فرط حوصله سررفتگی وقتی رفته بود پایین یه هوایی بخوره، بعد مدت هااااااا  چند تا مجله ی خانواده، راه زندگی و روزهای زندگی و .. خرید که سرش گرم بشه. 

خب من که اونجا با دیدنشون چهره م رفت تو هم و اصلا نخوندمشون.تا اینکه با خودمون آوردیمشون شمال.تو مغازه وقت های بیکاری یه نگاه بهشون انداختم.داستانهاش همون مزخرفات پونزده سال پیش بود!!!دریغ از یک ذره خلاقیت یا تغییر :|

فقط قصه های آشنایی های مجازی و چت کردن ها و پاشیدن خانواده ها به واسطه ی شبکه های مجازی بهش اضافه شده بود!



 دیروز بعد از ظهر که مامان اومد دید مجله رومیزمه برگشت گفت:اه حالم بد میشه این مجله ها رو میبینم.چقدر این ها رو میخوندم اون موقع ها! 


گفتم منم از بچگی همین داستان های فریب خورده و من همسر دوم بودم و بعد از ازدواج هم تنهایم و برسردوراهی و این خزعبلات رو خوندم که از هرچی مرده فراری شدم دیگه !

وقتی اینا رو میگفتم؛مامان دلشو گرفته بود و داشت غش میکرد از خنده :)))))


.


خب مگه دروغ میگم؟! والا اگه رو ذهنیتم بی تاثیر بوده باشه :|


سوال اینجاست که آیا واقعا ازدواج و زندگی مشترک و مرد جماعت ؛ همینقدر قدر که این مجله ها میگند سیاه و فاجعه آمیز هستند یا نه؟!


والا اگه یه نقطه روشن تو این مجلات باشه :| داستان های عاشقانه شون هم اینجوریه که در نهایت پسره یا دختره قبل از ازدواج میمیرند (!) و کلا زندگی و خانواده ای شکل نمیگیره :|


میگید دروغ میگم؟! همین فردا برید یه مجله خانواده بخرید :|

بهتون قول میدم که بهم ایمان آورده و از مریدانم خواهید شد ! :))))))




۹۵/۱۰/۲۰ موافقین ۲ مخالفین ۰
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

نظرات  (۲)

۲۰ دی ۹۵ ، ۲۳:۵۶ علیرضا غفاری
رسول که بودیم یعنی چی؟؟؟؟
پاسخ:
دونستن معنیش هیچ کمکی به فهمیدن پست نمیکنه ! برو کل  این بلاگ رو بخون .
پست ازین واضحتر پیدا نمیکنی! :|
من تا دانشگاه اصلا احساس نمیکردم مردها هم وجود خارجی دارند !!!آیا من مشکلی داشتم؟:/
بعد ازونم که فهمیدم باز فرقی نداشتن با نبودنشون:دی
این مجلات برای جلوگیری گول خوردگی نوجوانان عزیز هم وطن به درد میخورد :)که ما جز همون دسته هم نبودیم !اصلا کجا بودم !!!!
دچار یاس فلسفی شدم:||
پاسخ:
تا دانشگاه ؟؟ :| 
وجود خارجی؟! :||
یاس فلسفی ؟!
شبنم !!!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی