°•نیـــلگــــــــون•°

به رنگ آسمـــــان ..

°•نیـــلگــــــــون•°

به رنگ آسمـــــان ..

آخرین مطالب

  • ۱۵ فروردين ۹۶ ، ۱۴:۱۰ 186
  • ۲۷ اسفند ۹۵ ، ۱۲:۴۵ ارشد
  • ۲۶ اسفند ۹۵ ، ۱۵:۱۶ 95

پربیننده ترین مطالب

  • ۱۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۳۴ هیچ!

محبوب ترین مطالب

  • ۱۵ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۳۴ ......

مرد نکونام نمیرد هرگز!

شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۵، ۰۱:۴۳ ق.ظ

چند روز بود این بیت ورد زبونم بود.خب طبیعیه با خوندن این بیت یاد اولین نفراتی که میفتم،بعد جناب سعدی و مصادیقِ بیت،جواد نکونام باشه :)))

یاد پنالتی زدناش و بازی هاش و درگیری هاش با علی دائی افتادم وکلی بهش فکر میکردم !!که الان کجاست و چیکار میکنه !ولی خب اصلا راجبش سرچ نکردم که با خبر شم از احوالش !


خلاصه امروز خانوم ز ،یکی از مشتری ها و دوستای قدیمی و خوبمون،که از بزرگای شهرمون هستند اومد پیشم.(تو مغازه)  گفت نیل جان واسه یه دختر دوماه یه دست لباس شیک و خاص میخوام.چی داری؟


از بین لباسای کوچولوی نازِ دخترونه،یه دست لباس کامل و خوشگل و مارک واسش ست کردم.موقعی که داشتم کارت میکشیدم،گفتم حالا بچه ی کیه که انقدر عزیزه؟!خواهرزاده تونه؟! 


خندید گفت جواد نکونام رو میشناسی؟! گفتم مگه میشه نشناسم؟! دخترِ آقای نکونام دو ماهشه؟!!!الهییی خدا واسشون حفظش کنه.پرسیدم همین یه بچه رو داره؟که گفت نه یه پسر هم داشت از قبل :)

گفتم لطفا اگه میشه عکسشو با این لباس واسم بفرستین.گفت اگه امشب پوشیدش حتما ^__^


کلا لباس خریدن برای بچه ها خیلی لذت بخشه.وقتی لباسی که با سلیقه ی خودت خریدی رو تنِ بچه میبینی کلی حسِ خوب بهت دست میده و ذوق میکنی.

حالا من این حسُ نسبت به همه ی کسایی که با سلیقه ی من لباس انتخاب میکنند برای بچه شون دارم:) 

فرقی نداره بچه ی کی باشه،اینجور مواقع حتما درخواست عکس میکنم از والدین بچه.تا ببینم ذوق کنم و اگه اجازه دادن،بذارم رو پیج اینستاگرام مغازه.




وقتی خانوم ز از مغازه رفت بیرون با نیشِ باز 😁😁😆زمزمه کردم؛

سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز !



۹۵/۰۹/۲۷ موافقین ۲ مخالفین ۰
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

ماجراهای پاساژ

نظرات  (۲)

:))) خیلی جالب بووود...
اخعععی لباس کودک فروشی دارییین ؟؟؟؟ خیلیییی خوبههه
پاسخ:
مچکرم :))))

بـــلــــه فروشگاه لباس بچه داریم ^___^ 
به سلیقه ی خودت یه دست لباس واسه بچم بفرست^_^
 آیکن شیطونک وسوء استفاده ازپست :دی
پاسخ:
شوما؟! بجا نمیارم!!!😁😁😆😎😛😈😈😈

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی