°•نیـــلگــــــــون•°

به رنگ آسمـــــان ..

°•نیـــلگــــــــون•°

به رنگ آسمـــــان ..

آخرین مطالب

  • ۱۵ فروردين ۹۶ ، ۱۴:۱۰ 186
  • ۲۷ اسفند ۹۵ ، ۱۲:۴۵ ارشد
  • ۲۶ اسفند ۹۵ ، ۱۵:۱۶ 95

پربیننده ترین مطالب

  • ۱۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۳۴ هیچ!

محبوب ترین مطالب

  • ۱۵ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۳۴ ......

پیاده روی در راستای کاهش وزن و شادابی !

چهارشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۱۹ ب.ظ


چند روزه شروع کردم به پیاده روی در راستای لاغری و کاهش وزن 😁

دیروز صبح که داشتم صبحانه میخوردم(این صبحانه خوردنِ من هم جریان داره.کلا بعد از اینکه با سهیلا رفتیم سام کافه برای صبحانه،من به طرزِ عجیبی عاشق صبحانه و چایی خونه شدم.به عبارتی تحولی ویژه در صبحانه خوری من پدید آمد که آن سرش ناپیداست !😆 که این قضیه ش،کلا خودش یه پست جداگانه میطلبه !حالا بگذریم! )


داشتیم صبحانه میخوریم و همگان(منظور والدین گرامی است ) داشتتند به تشویق و روحیه دهی اینجانب در ادامه دادن پیاده روی و تصمیمم میپرداختند که ناگهان برادر وارد صحنه شد ! صندلی کنار دست من رو کشید بیرون و نشست و مشغول صبحانه خوردن شد.


لختی بعد : نیلوفر خودتو خسته نکن !تو پیاده روی بری،باشگاه بری،روزی یه وعده غذا بخوری،خودتو بُکُشـــی هم ،همینه که هستی! تکون نمیخوری عزیزِ من !

من :😳😐😶

تازه،شوهر کنی چاق ترم میشی.وقتی زاییدی (!) هم دوباره چاقتر میشی! کاری هم از دستت بر نمیاد!با این قضیه کنار بیا زندگی تو بکن !


من همچنان: 😳😳😳😳😳

اوشون :والا بابا.مگه دروغ میگم؟!

من دارم بهت میگم پیاده و روی و رژیم و این حرفا رو تو جواب نمیده !

من: .___________.



یعنی چنین حرفایی زد که من نااااابود شدم میفهمید؟! ناااابوووووووود!

هرچی انگیزه گرفته بودم دود شد رفت تو هوا !پوکر فیس وار عطای صبحانه را به لقایش بخشیدم و بعدم افسرده وار با ماشین رفتم سرکار ! :|||




آخه این انصافه؟ :|


۹۵/۱۰/۲۹ موافقین ۲ مخالفین ۰
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

نظرات  (۱)

الکیــــــــــــــــــــــی میگه
 ممکنه اول به چشم نیاد تغییر وزنت ولی در درازمدت آنچنان پیاده روی درکاهشوزن وبازنگشتنش موثره که حدنداره البته اگر رعایت کنی بعدش 
و انعطاف پذیریتم عالی میشه :)
صبحانه هم همیشه کامل بخوردرطول روز کمتر میخوری ومهمه درکاهش وزن 
پاسخ:
با تشکـــراااااات بسیااااااار از روحیه دهی شما شبنمی جان :****

چشم چشم من نهضتمو ادامه میدم :))) :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی