°•نیـــلگــــــــون•°

به رنگ آسمـــــان ..

°•نیـــلگــــــــون•°

به رنگ آسمـــــان ..

آخرین مطالب

  • ۱۵ فروردين ۹۶ ، ۱۴:۱۰ 186
  • ۲۷ اسفند ۹۵ ، ۱۲:۴۵ ارشد
  • ۲۶ اسفند ۹۵ ، ۱۵:۱۶ 95

پربیننده ترین مطالب

  • ۱۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۳۴ هیچ!

محبوب ترین مطالب

  • ۱۵ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۳۴ ......

کاش ..

پنجشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۴ ق.ظ

کاش یک عکاس عاشق بود که پا به پای من جنگل و کوه و دریا را زیر پا می گذاشت و عکس میگرفت..

کاش یک عکاس عاشق بود که در قآب من میرفت.که در قلب او میرفتم ..

کاش یک عکاس عاشق بود تا من آنقدر عکس از خودم داشتم که بتوانم ساعت ها به حالت های مختلف خودم بنگرم و ذوق کنم ازینکه اصلی ترین سوژه ی کسی هستم !

کاش یک عکاس عاشق بود تا در عاشقانه ترین مکان ها باهم لحظه ها را جاودانه میکردیم...


کاش یک عکاس عاشق بود که رسم عاشقی را یادم میداد..که رسم عاشقی را یادش میدادم ..




۹۴/۰۷/۱۶ موافقین ۱ مخالفین ۰
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

نظرات  (۱)

خب؟ دیگه چی؟ داشتی کیگفتی
پاسخ:
راجب چی صوبت میکنی؟! :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی