°•نیـــلگــــــــون•°

به رنگ آسمـــــان ..

°•نیـــلگــــــــون•°

به رنگ آسمـــــان ..

آخرین مطالب

  • ۱۵ فروردين ۹۶ ، ۱۴:۱۰ 186
  • ۲۷ اسفند ۹۵ ، ۱۲:۴۵ ارشد
  • ۲۶ اسفند ۹۵ ، ۱۵:۱۶ 95

پربیننده ترین مطالب

  • ۱۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۳۴ هیچ!

محبوب ترین مطالب

  • ۱۵ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۳۴ ......

هر دم ازین باغ بری می رسد

سه شنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۵، ۰۷:۱۱ ب.ظ


-دیشب خوابشو دیدم!

من در حالیکه با همین جمله؛ دوزاریم افتاد که خواب کی رو دیده؛برای اطمینان میپرسم: خواب کی؟!

-فلانی! 

+خب؟!

-فکر کنم عید دوباره سروکله ش پیدا شه! حواست به دور و برت باشه.قبلنا هم تو تعطیلات؛ بدون اینکه بدونی میومد تو پاساژ و ساعت ها حرکاتت رو زیرنظر داشته..


+چقد شبیه "س" حرف میزنی !! اونم همینو میگه! واقعا چرا فکر میکنید برمیگرده؟!

با اون حرفایی که من بهش زدم؛ کلاهشم افتاده باشه تو شهر ما دیگه برنمیگرده برش داره !!

چه برسه به اینکه من بخوام سروکله شو ببینم ...



.

.

.

.

*خیلی جالبه...

خیلی خیلی جالبه ..






۹۵/۱۲/۱۷ موافقین ۲ مخالفین ۰
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

از سری مکالمات

نظرات  (۲)

۱۷ اسفند ۹۵ ، ۱۹:۱۷ یا فاطمة الزهراء
شاید این 24 حرف الفبای دورت چیزی میدونن ببم 
پاسخ:
هوم؟؟
منظور فاطمه اول اسمایی که هست میگی😂
نچ نچ طرف نیتش خیره بعد اینجوری جواب بچه مردمو دادی دیگه پاشو هم تووشهرتون نزاره😱
پاسخ:

دیگه فکر کنم شما با این طرز نوشتن من خو گرفته باشین😁😈

بچه ی مردم باید ادب میشد!! 😂😂😂😂

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی