°•نیـــلگــــــــون•°

به رنگ آسمـــــان ..

°•نیـــلگــــــــون•°

به رنگ آسمـــــان ..

آخرین مطالب

  • ۱۵ فروردين ۹۶ ، ۱۴:۱۰ 186
  • ۲۷ اسفند ۹۵ ، ۱۲:۴۵ ارشد
  • ۲۶ اسفند ۹۵ ، ۱۵:۱۶ 95

پربیننده ترین مطالب

  • ۱۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۳۴ هیچ!

محبوب ترین مطالب

  • ۱۵ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۳۴ ......

خوابم میاد

يكشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۱۷ ق.ظ

سرم داره میترکه

خسته م

امروز صبح تا شب بیرون بودم

فردا صبح تا شب کلاس دارم

صدای طبق و زنجیر تو سرم میپیچه

کلی فکر و خیال به ذهنم هجوم میاره

اتفاقا رو مرور میکنم

گاهی لبخند میزنم

گاهی چشمام اشکی میشه

یه غمی ...یه غمی رو این سینه سنگینی میکنه...

دارم مقاومت میکنم در برابر خواب...اما بیشتر ازین نمیتونم مقاومت کنم ..



۹۴/۰۸/۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

نظرات  (۲)

Ziba Bood ...
۰۳ آبان ۹۴ ، ۰۰:۳۳ شملیــا ●○●
خوب بخوابی :)
پاسخ:
مرسی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی