°•نیـــلگــــــــون•°

به رنگ آسمـــــان ..

°•نیـــلگــــــــون•°

به رنگ آسمـــــان ..

آخرین مطالب

  • ۱۵ فروردين ۹۶ ، ۱۴:۱۰ 186
  • ۲۷ اسفند ۹۵ ، ۱۲:۴۵ ارشد
  • ۲۶ اسفند ۹۵ ، ۱۵:۱۶ 95

پربیننده ترین مطالب

  • ۱۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۳۴ هیچ!

محبوب ترین مطالب

  • ۱۵ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۳۴ ......

دوستان دانشگاه!

چهارشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۲۸ ب.ظ
یعنی یه نفر ، محض رضای خدا ، نیست که جزوه ی مباحث جاری ترم قبل رو ، که من این ترم معرفی به استاد دارمش رو ؛بهم بده؟!!!
جزوه ش دست نویسه. جوری نیست که بتونم بخرمش.
از ترم قبل به "ع" سپردم ولی هی دست به سرم کرده! دیگه نمیخوام بهش بگم که جزوه رو برسون دستم.آدمیم که به بار حرف میزنم.خودمو بکشم یه بار دیگه هم یادآوری کنم.بعدش دیگه عطا رو به لقا میبخشم!
چند روز پیش "ز" -همون که عروسیش رفته بودم-از لاین پی ام داد و کلی گله و اینا که یادی از ما نمیکنی و اینا ! میخواست خبر ارشد خوندن شو بهم بده .
وسط حرف مون گفتم مباحث رو با فلانی داشتی؟! گفت آره چطور؟
گفتم دنبال جزوه شم.گفت:خب دیگه مزاحم نباشم گلم!!سلام برسون! خدافظ !
من :| یعنی اگه من بودم تا جزوه رو نمیذاشتم تو دستش خیالم راحت نمیشد ..
دوستای دانشگاهمو دوست ندارم :( فقط حرف مفت میزنند ..فقط از دور دوستن ..از نزدیک هیچی نیستند هیچی.

۹۴/۰۸/۲۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

نظرات  (۱)

وا خب یه جزوه چیه که حاضر نیستن بدن؟!

آنقدر بدم میاد ازین رفتارها..
پاسخ:
نمیدونم نگار...شخصا درک نمیکنم...

منزجر کننده س.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی