°•نیـــلگــــــــون•°

به رنگ آسمـــــان ..

°•نیـــلگــــــــون•°

به رنگ آسمـــــان ..

آخرین مطالب

  • ۱۵ فروردين ۹۶ ، ۱۴:۱۰ 186
  • ۲۷ اسفند ۹۵ ، ۱۲:۴۵ ارشد
  • ۲۶ اسفند ۹۵ ، ۱۵:۱۶ 95

پربیننده ترین مطالب

  • ۱۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۳۴ هیچ!

محبوب ترین مطالب

  • ۱۵ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۳۴ ......

جهان سوم اینجاست

چهارشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۰۵ ب.ظ


 فکر نمیکردم روزی، صورتی که نصفه از  اسید سوخته باشد را از نزدیک ببینم.                                            

نصف یک صورت سوخته با چشمی سفید.

.

.

.

البته که این زن عراقی بود.و با جراتی مثال زدنی، تمام روی خود را باز گذاشته بود.

و البته که من؛ چندشم نشد.

اما دردی استخوان سوز، در تمام وجودم پیچید..

.

.

.

 چند ساعت بعد؛ یا چند ساعت قبل؛ مجددا زنی را دیدم با صورتی سوخته.جهان سومی؛ اما اینبار  از نوع ایرانی.ازینکه دوباره امروز با چنین موردی مواجه شدم؛ خیلی متعجب شدم ..!

در دلم از خود پرسیدم:این هم آثار اسید است؟! یا اثر بخاری نفتی؟! شاید در بچگی در اثر غفلتی، شاید در بزرگی در اثر کینه ای؛ شاید هم بی هیچ دلیلی! 


باید به او پول میدادم تا وسایلم رو بردارم؛ تمام تلاشم را کردم که صورتم خالی از حس باشد.

خالی از هر حسی مخصوصا ترحم...اما ؛ نمیدانم که چقدر موفق بودم.

.

.

این است قصه ی تلخ جهان سومی بودن.این است که هیچ کشوری برایمان دل نمیسوزاند. 

این است که دیدن چنین صحنه هایی در چنین کشورهایی دور از انتظار نیست.


۹۴/۰۸/۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

نظرات  (۲)

واقعا که دردناکه :((
پاسخ:
:(
۳۰ آبان ۹۴ ، ۰۹:۵۲ بهارنارنج
چه تلخ! دیدن دو صورت سوخته با فاصله ای کم ما رو اینقدر ناراحت کرده...وای به حال همونی که هر روز صورت سوخته خودش رو تو آینه می بینه....:(

راستی مگه اون زن ایرانی چیکار کرده بود متوجه نشدم!؟
پاسخ:
خیلی تلخه ..
.
.
زن ایرانی؟!
کاری نکرده بود.حدس های خودم رو نوشتم راجب اتفاقی که برای صورتش افتاده..
اشاره به ماجرای "شین آباد" و سوختن دختر بچه ها در اثر آتیش گرفتن بخاری نفتی بود :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی