°•نیـــلگــــــــون•°

به رنگ آسمـــــان ..

°•نیـــلگــــــــون•°

به رنگ آسمـــــان ..

آخرین مطالب

  • ۱۵ فروردين ۹۶ ، ۱۴:۱۰ 186
  • ۲۷ اسفند ۹۵ ، ۱۲:۴۵ ارشد
  • ۲۶ اسفند ۹۵ ، ۱۵:۱۶ 95

پربیننده ترین مطالب

  • ۱۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۳۴ هیچ!

محبوب ترین مطالب

  • ۱۵ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۳۴ ......

حضرت عشق ...

چهارشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۵۷ ق.ظ
هیچوقت فکر نمیکردم اون بسته با این ماجرا بخواد به دستم برسه ...
سورپرایز عجیبی بود..

خیلی حرفه که با وجود همه ی بی معرفتی های من، بازم هوامو داره...
خیلی حرفه که هیچوقت منو به حال خودم رها نکرده ...
خیلی حرفه که سلام بدی و......... نه فقط جواب که یه دنیا محبت ازش ببینی..؟
خیلی حرف نیست...مهربونیش قدر یه دنیاست ....مهربونیش به من ثابت شده ....
ثابت شده که:
دل من زندونیه تویی که تنها میتونی
قفسو وا کنی و 
قفسو وا کنی و پرنده رو رها کنی ..... 



السلامُ علیک یا علی بن موسیٰ الرضا. ..

۹۴/۰۵/۲۸ موافقین ۱ مخالفین ۰
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

حضرت عشق

نظرات  (۱)

۲۸ مرداد ۹۴ ، ۰۲:۱۲ 🌼yare deldar🌼
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا..
دلم مشهد میخاد:(
پاسخ:
ان شاءالله به زودی قسمتت شه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی