°•نیـــلگــــــــون•°

به رنگ آسمـــــان ..

°•نیـــلگــــــــون•°

به رنگ آسمـــــان ..

آخرین مطالب

  • ۱۵ فروردين ۹۶ ، ۱۴:۱۰ 186
  • ۲۷ اسفند ۹۵ ، ۱۲:۴۵ ارشد
  • ۲۶ اسفند ۹۵ ، ۱۵:۱۶ 95

پربیننده ترین مطالب

  • ۱۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۳۴ هیچ!

محبوب ترین مطالب

  • ۱۵ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۳۴ ......

شب امتحان!

يكشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۱ ق.ظ

بنده نیلی هستم که شب امتحان خود راه به نیت زنده نگه داشتن آن میگذراند! چرا؟!

چونکه روز قبل امتحان؛ آبرو باد و مه و خورشید و فلک دست به دست هم دادند تا او درس نخواند!:|


از صبح رفتم مغازه ؛ گفتم اونجا میخونم !

صبح تا مغازه رو آب و جارو کنم کلی وقت رفت !

ظهر گفتم نمیام خونه و میمونم درس بخونم؛ سر ظهر، انقدر آدم بیکار و مزاحم اومد مزاحم کسب و کار و درس ما شد ! 

ساعت پنج مادر جان اومد، گفتم میرم اونطرف ! با خیال راحت میخونم؛ یکی از مشتری ها که معلم سابقم هستند-دست بچه شو گرفت آورد مغازه گفت کیانا گفته دلم برا نیل تنگ شده !! میخوام چند ساعت پیش نیل بمونم ! 

من :| :0 :((

یعنی رسما نشد هیچی بخونم.تازه مادر جان گفت که خوب شد ظهر نیومدی خونه ! چون بابا از کمد دیواری اتاقت رفت رو پشت بوم کلی بهم ریختگی و سر صدا شد ! :/

گفتم بفرما ...من میگم میخوام درس بخونم ولی نمیذارن ! شما بگید نه !

.

استاد چ گرامی لطفا کمی مهربان وباش ! این میان ترم و بچه بازی ها رو جمع کن جون هرکی دوست داری.والا...الان من برا چی باید بیدار بمونم به خاطر دوتا فرمول مسخره؟!

۹۴/۰۹/۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

نظرات  (۲)

یعنی کافیه اراده کنی درس بخونی. . از اسمون سنگ هم میاد :دی

موفق باشی ایشالا ؛ )))
پاسخ:
والا بخدا :دی
مررررررسی عزیزم 
خوووب بود خداروشکر ;-)
در طول ترم بخون بچه جان لنگ درس روز آخر نباشی
گرچه خوندن روز آخر خیــــــــلی کمک میکنه به یاد آوریش:))
واقعا کافیه بخوای درس بخونی زمین و زمان به هم میریزه :/
نیل چطوری؟:)))))))))))
پاسخ:
ترم تموم شد شبنمی :)) دیگ کار از کار گذشت!  :/
واقعا چراع؟ !

نیل؟!خخخخ
دومین نفر بعد سیلی که منو نیل صدا کدی :)) عی ..بد نیستم شکر.شوما چطوری؟ 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی