°•نیـــلگــــــــون•°

به رنگ آسمـــــان ..

°•نیـــلگــــــــون•°

به رنگ آسمـــــان ..

آخرین مطالب

  • ۱۵ فروردين ۹۶ ، ۱۴:۱۰ 186
  • ۲۷ اسفند ۹۵ ، ۱۲:۴۵ ارشد
  • ۲۶ اسفند ۹۵ ، ۱۵:۱۶ 95

پربیننده ترین مطالب

  • ۱۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۳۴ هیچ!

محبوب ترین مطالب

  • ۱۵ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۳۴ ......

درهم

يكشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۵۹ ب.ظ

ازون وقت هاست که دل و مغزم ، داره از شدت فکر و خیال متلاشی میشه اما نمیدونم چجوری باید حرفامو بنویسم یا به کی حرفامو بگم که حوصله ش سر نره یا خنده ش نگیره یا با خودش نه اووووف باز این دختر غر زد..!


میدونید ؛ احساس میکنم به طرز عجیبی بزرگ شدم. بزرگ شدن مشکلی نیست! اتفاقا خوشحالم ازینکه از هر نظر به بلوغ رسیدم! خوشحالم که پخته شدم ! خوشحالم خیلی چیزا دیگه واسم مهم نیست و نسبت به خیلی چیزایی که قبلا برام مهم بوده بی تفاوت شدم !

اما کاش فقط احساس بزرگ شدن میکردم ..!

من نه فقط احساس بزرگ شدن دارم؛ بلکه فکر میکنم پیر شدم! حس میکنم چیزی از جوونیم نفهمیدم! حس هدر رفتن عمر دارم ! حس بالا رفتن سن ! حس نرسیدن به یک سری حقوق طبیعی! حس میکنم که زیادی ساده به دنیا نگاه میکردم...

این حس از کجا سرچشمه میگیره؟ ! از مدرک بی ارزشی که چهار سال و نیم آزگار براش جون کندم !

از سوختن سالهای شونزده و هفده و هجده سالگی که سر غولی به نام کنکور دود شد رفت هوا!

از دیدن دخترای متولد 78/79 که بی نهایت بزرگ شدند و بی نهایت عقلشون میرسه و میدونم عمرشونو اینجوری تباه نمیکنند! بخدا این بچه ها دارند زندگی میکنند !

وقتی میبینم دخترای متولد 77/78 دسته جمعی پا میشند میرند کیش و برمیگردند؛ میگم ای دل غافل !!!! عععععععع! 

وقتی دختر 76عی تو پروفایلش میزنه medical student حس میکنم کل عمرم به هدر رفته و تک تک آرزوهام آوار میشه رو سرم..

وقتی جلو آیینه وایمیسم موهامو شونه بزنم و بین شب سیاه موهام سه تا تار سفید بلند میبینم..

وقتی همسن و سال هات میان برای بچه شون سیسمونی میبرند..

وقتی گاه و بیگاه سروکله چند نفر پیدا میشه ولی هنوز اونی که باید باشه ، نیست...

وقتی یه نفر چشمتو میگیره و ..هههه..پس فردا با زن و بچه ش جلوت ویراژ میره ! میگم ای واااای دخترش پنج سالشه! حداقل شیش سال دیر چشمتو گرفت !

خب لامصب ها لاقل یه حلقه توی اون انگشت کوفتی بذارید که انقدر با اعصاب روان آدم بازی نکنید !

وقتی .....


الان این دلایل کم بود یا بازم براتون بگم؟

حس بزرگ شدن همراه با پیری مفرط دارم...اگه دارویی برای درمان این درد هست لطف کنید برام تجویز کنید که از شدت فکر و خیال دارم از دست میرم..


۹۴/۱۱/۱۸ موافقین ۲ مخالفین ۰
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

نظرات  (۲)

چه روزهای خوبی از عمرم رو پای درس و امتحان و...تلف کردم..درس خوبه ولی نه اینکه بشه تمام زندگی...
هیچی نفهمیدیم از خوشی های دوران جوانی و نوجوانی..
پاسخ:
نگار....خوندن این درس، مفت هم نمیارزید! مفت !!!
واقعا ما جوونی نکردیم صاف اومدیم و صاف رفتیم 
منم این حسو تجربه کردم 
از کنار کافه رد شدم دیدم دختر و پسر نشستن جشن تولد گرفتن میزنن تو سر و کله ی هم :)))
یعنی گوسفند اومدم گوسفندم دارم میرم :)))
خیــــــــلی به خودمون ظلم کردیم ..یا بهمون ظلم کردن ...
بحثش زیاده
ولی برای درمان ابتدا هرررر کاری که دوست داری برو انجام بده حداقل تو دلت نمونه :))
سپس هدفی بگزین در زندگی و بچسب بهش :)

پاسخ:
آخ آخ دقیقا ..آسه برو، آسه بیا !
.
=))))) این جمله تو باید با آب طلا نوشت=)))) واقعا به این میگن زندگی گوسفند وار! :|
.
هعییییییییی.... به خودمون ظلم کردیم ..شاید هم باعث شدند که ظلم کنیم..
یه بزرگواری نظر خصوصی دادن که این فقط مشکل شما نیست ! حداقل مشکل ده میلیون نفره !!! 
ریشه ی مشکل هم بطبع ایرانی بودنمون ! و اشتباهات نسل های گذشته ست ! همچین بیراه هم نیست حرفشون. .
.
آره ..این قصه سردراز دارد. .
.
چه کاری دیگه خواهر...دیگه از ما گذشت...هعییییییییی
.
هدف را چشم :) انگیزه ی زندگی میخوام الان :دی :) :( 

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
ج خ:( چرا خصوصی cm دادی؟ نمیتونم پایینش جواب بدم)
+شبنم هیچ خبری ازش ندارم.هیچ.
منم به یادشم. اگه بخوام میتونم پیداش کنم ولی پیدا کردنش فایده ای نداره.مثل پیدا کردن * که معلوم بود مایل نبود پیداش کنیم..! توهم اینجوری حس کردی یا فقط من اینجوری احساس میکنم؟!من فکر میکنم بی خبر بودن از ارتباط اینجوری بهتره ..نیست؟

اون دیگه آدم قبل اون اتفاق یا بعد اون اتفاق نیست !
همه مثل ما نیستند که تغییر نکنند! یا حس و حال و افکارشون با دو سه سال پیش فرق چندانی نکرده باشه !
اون اگه میخواست  هنوز ارتباطش رو با ما حفظ میکرد.خیلی راحت.. !نخواست شبنم ! رفته.برای همیشه رفته.
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی