°•نیـــلگــــــــون•°

به رنگ آسمـــــان ..

°•نیـــلگــــــــون•°

به رنگ آسمـــــان ..

آخرین مطالب

  • ۱۵ فروردين ۹۶ ، ۱۴:۱۰ 186
  • ۲۷ اسفند ۹۵ ، ۱۲:۴۵ ارشد
  • ۲۶ اسفند ۹۵ ، ۱۵:۱۶ 95

پربیننده ترین مطالب

  • ۱۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۳۴ هیچ!

محبوب ترین مطالب

  • ۱۵ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۳۴ ......

من و مجید ! :دی

جمعه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۴، ۰۵:۴۷ ب.ظ

صبح که تنها اومدم مغازه؛ طبق معمول ابتدا به امور نظافتی هر دوتا واحد رسیدم !

تو اونیکی مغازه بودم که از فاصله ی دووووور! یه چهره ی فوق العاده آشنا دیدم و در جا حدس طرف بازیگر معروفی ه! یه بازیگر خیلی معروف!

خب ازون فاصله، و از اونجایی که بازیگران[ بازیگران مرد البته! ] در حالت عادی و معمول رنگ و لعاب صورتشون صفره؛ فکر کردم شاید فقط شبیه اون بازیگر مد نظرمه! !

جارو رو گرفتم و راه افتادم سمت واحد کوچیکه که اونجا رو آب و جارو کنم؛ که دیدم بعله ...یه عده آدم دورش حلقه زدن و دارن ازش عکس و امضا میگیرن !

مشغول جارو زدن بودم که دیدم داره میاد سمت مغازه ی ما!

جارو به دست رفتم دم در و بلند گفتم سلام!😁

بهم لبخند زد و گفت سلام!

همسر و دخترش با یه آقای دیگه همراهش بودند.

با نیش باز گفتم :من از فاصله ی خیلی دور شما رو شناختم!😁خوشحالم که از نزدیک میبینمتون!😁😂😂

خلاصه سرتکان دهان و لبخند زنان! از جلوم رد شدن و به راه خود ادامه دادند! 

و من افسوس خوردم که چراع گوشی نازنینم تو جیبم نبود تا یه سلفی از خودم و خودش همراه با جارو بندازم😁😂😂

در حال افسوس خوردن بودم که همسایمون اومد گفت مجید مظفری بود ها !!

گفتم عععع اسمش نوک زبونم بودها! یادم نمیومد!

فک میکردم اسم فامیلیش رضا کیانیان و این چیزا باشه!!😂

گفت خوب بود اون موقع که گفتی از فاصله ی خیلی دور شما رو شناختم بهت میگفت من کیم؟!

تو هم برگردی بگی رضا کیانیان!!! بد ضایع میشدی ها :))😂😂😂😂😂😂😂

.

.

بله دوستان !!این بود خاطره ی من و یک بازیگر خیلی معروف که از فاصله ی خیلی دور شناختمش!:)))) :دی


۹۴/۱۱/۳۰ موافقین ۱ مخالفین ۰
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

نظرات  (۳)

حالا اسمش چی بود این بازیگر؟ اسمش رو بگو فامیلیش رو بیست سوالی میکنیم :دی
پاسخ:
نگااااااررررر؟!!!!
عنوان رو بخون!
بعدم پست رو بخون !!
هم اسم هست هم فامیلی :/ :)))
عه مجید جووووونو دیدی؟:)))))))))
سلام میرسوندی :دی
من فکر کنم یه آدم معروف ببینم راهو کج کنم یه طرف دیگه  اصن به رو خودمم نیارم :دی

پاسخ:
آرهههههه :)))
دیگه اندازه ی خودم سلام رسوندم اونم جارو به دست ! :دی
عه واااا ! چراااا؟! :)))
وای خیلی باحال بود.ولی نیلو من بدجوری از دختر این مجید مظفری بدم میاد.تو خندوانه هم که اومده بود همش رو مخم بود.
پاسخ:
خخخخخ
من که کلا تیوی نمیبینم .
ولی خیالت راحت.اصصصصن دخترشو محل ندادم !!! :))))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی