°•نیـــلگــــــــون•°

به رنگ آسمـــــان ..

°•نیـــلگــــــــون•°

به رنگ آسمـــــان ..

آخرین مطالب

  • ۱۵ فروردين ۹۶ ، ۱۴:۱۰ 186
  • ۲۷ اسفند ۹۵ ، ۱۲:۴۵ ارشد
  • ۲۶ اسفند ۹۵ ، ۱۵:۱۶ 95

پربیننده ترین مطالب

  • ۱۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۳۴ هیچ!

محبوب ترین مطالب

  • ۱۵ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۳۴ ......

چشمهای من ... در پی فردایی روشن ...

چهارشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۴۷ ق.ظ

بهم گفت که تو گذشته ت رو میبینی؛ ولی جلوت رو نگاه نمیکنی ...

.

.

.

.

.

خدایا ..میسپرم دست خودت ..

میشه قشنگ باشه؟

به قشنگی هممممه ی وقتایی که حواست بهم هست ...همه ی وقتایی که نزدیکی .. همه ی وقتایی که میشنویم ...همه ی وقتایی که حست میکنم ...؟

خدایا نمیدونم باید بخوامش یا نه ...نمیدونم خیر و صلاح من چیه و کجاست ..

نمیدونم! 

تو که خدای منی...تو که میدونی ...میشه یه دستی رو قلبم بکشی تا همیشه آروم و مطمئن باشه؟

تا همیشه راضی باشه به رضای تو؟ تا همیشه ...همیشه امید داشته باشه؟

تا قشنگی های زندگی رو ببینه و حسای خوب رو بفهمه؟

تا همیشه صاف باشه؟ ..

میترسم از روزی که دلم دل نباشه ...میترسم از روزی که خودم رو نشناسم ..که تورو گم کنم ...


همه ی احساس من .. قلب من ... 

همه ی آرزوهای من ...به دست تو ...


الهی و ربی ... من لی غیرک ..




۹۵/۰۴/۰۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
🔹🔹نیلگون 🔹🔹