°•نیـــلگــــــــون•°

به رنگ آسمـــــان ..

°•نیـــلگــــــــون•°

به رنگ آسمـــــان ..

آخرین مطالب

  • ۱۵ فروردين ۹۶ ، ۱۴:۱۰ 186
  • ۲۷ اسفند ۹۵ ، ۱۲:۴۵ ارشد
  • ۲۶ اسفند ۹۵ ، ۱۵:۱۶ 95

پربیننده ترین مطالب

  • ۱۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۳۴ هیچ!

محبوب ترین مطالب

  • ۱۵ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۳۴ ......

یا أقرب من کل قریب ..

دوشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۵، ۰۳:۴۳ ق.ظ

چی میشد تا صبح تو حرم بودم..

تا صبح تو خنکای حرم بودم..

چی میشد..

دلم داره پر میکشه ..

پنجره ی اتاقم بازه ..

تو تاریکی دارم جوشن میخونم..چقدر به دل میشینه این دعا ..


یا دائم الطف... ای لطفت همیشگی ..

یا أقرب من کل قریب...ای نزدیکتر از هر آنچه نزدیک است ..

یا معین الضعفا..

یا صاحب الغربا..

یا مجیب الدعوة المضطرین ..


تو هر فراز به یاد عزیزام میافتم و برای سلامتی و عاقبت بخیری تک تکشون دعا میکنم ..

خدای من ..با همه ی کاستی هام ..با همه ی کم صبری هام ..بگذر از من ...ببخش منو..بیامرزم ...

خدایا ..

اول سلامتی عزیزانم..بعد من ..

اول خواسته های اون ها بعد من ..

اول زندگی و شادی اون ها ..بعد من ...


کمکم کن... یا حبیب من لا حبیب له ..

۹۵/۰۴/۰۷ موافقین ۱ مخالفین ۰
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

نظرات  (۳)

دعای جوشن واقعا قشنگه...

التماس دعا. .
پاسخ:
اوهوم..
به یادت بودم نگار جانم ♥
ما رو هم دعا کن :)
پاسخ:
دعات کردم شبنم اگه قبول باشه :)
منم میدونم که دعام کردی :))))
پاسخ:
ای خودشیفته !
از کجا میدونی؟! :))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی