°•نیـــلگــــــــون•°

به رنگ آسمـــــان ..

°•نیـــلگــــــــون•°

به رنگ آسمـــــان ..

آخرین مطالب

  • ۱۵ فروردين ۹۶ ، ۱۴:۱۰ 186
  • ۲۷ اسفند ۹۵ ، ۱۲:۴۵ ارشد
  • ۲۶ اسفند ۹۵ ، ۱۵:۱۶ 95

پربیننده ترین مطالب

  • ۱۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۳۴ هیچ!

محبوب ترین مطالب

  • ۱۵ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۳۴ ......

من به دستای خدا /خیره شدم معجزه کرد ..

يكشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۲۰ ق.ظ
این روزها؛ طی برخوردهای جدی که با شخص شخیص خودم داشتم؛
عاقل درونم از خواب ناز بیدار شده و متنبه گشته !

به این نتیجه رسیدم که هر رفتاری داشتم تو این سال ها؛ در نهایت بهترین کار ممکن بوده.
به این نتیجه رسیدم باید سعی کنم به همین رویه ادامه بدم.
به این نتیجه رسیدم که نباید از رو احساس تصمیم بگیرم.نباید بذارم احساسم درگیر کسی بشه !
به این نتیجه رسیدم که باید دست از فکر کردن بردارم و در حال زندگی کنم.چون هیچکس آینده رو ندیده. 
به این نتیجه رسیدم که اینجای کار،برای من؛ فقط یک چیز جواب میده.



خیره شدن به دستای خدا و معجزه خواستن ... 


۹۵/۰۴/۲۷ موافقین ۲ مخالفین ۰
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

نظرات  (۱)

بابا تو خودت معجزه ای :)))))) خخخخخخخ
خوبه آدم از خودش راضی باشه :)
پاسخ:
آره ...خون و مغز و قلب تپنده...معجزه ای که شاید هرکسی درکش نکنه..

رضایت ... مقطعی ه شبنم.شاید دو دقیقه دیگه نظرم تغییر کنه !
دارم سعی میکنم منطقی باشم !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی