°•نیـــلگــــــــون•°

به رنگ آسمـــــان ..

°•نیـــلگــــــــون•°

به رنگ آسمـــــان ..

آخرین مطالب

  • ۱۵ فروردين ۹۶ ، ۱۴:۱۰ 186
  • ۲۷ اسفند ۹۵ ، ۱۲:۴۵ ارشد
  • ۲۶ اسفند ۹۵ ، ۱۵:۱۶ 95

پربیننده ترین مطالب

  • ۱۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۳۴ هیچ!

محبوب ترین مطالب

  • ۱۵ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۳۴ ......

میگفت تو تنها نیستی ..

چهارشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۱۲ ب.ظ

یه چیزایی تو سرم وول میخوره که خیلی منو میترسونه. 

چیزایی که نه میشه تاییدش کرد و نه تکذیب.

چیزایی که هم فکر میکنی درسته و هم اشتباه !

چیزایی که نمیدونی باهاشون چیکار کنی!

چیزایی که شاید هرکسی نفهمه ..

چیزایی که شاید واسش راهکار باشه ولی بدرد تو نخوره...

این وسط تویی که نمیدونی چیکار کنی.نمیتونی بزنی رو یه دکمه ی استپ تا تموم شه این همه فکر و خیال ...

تا تموم شه این همه حس یکه گی...

تا تموم شه این همه بغض قورت داده و اشک های گاه و بیگاه و دلتنگی ..

۹۵/۰۴/۳۰ موافقین ۱ مخالفین ۰
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

نظرات  (۳)

چیزایی که از درون خوبن ولی جامعه میگه افتضاحه
شاید...
پاسخ:
جامعه ی ما دیگه بهتره سکوت کنه!
چون بیشتر ارزش هاش ضد ارزش شدن ..!
هعی پدر عاشقی بسوزه :))))
پاسخ:
چند بار بگم؟!
من عاشق نشدم گل من ! :))))
اسکل کردی مارو یه کم در مورد نوشته هات توضیح بدی نمیشه؟:)
رمز دارم مینویسی رمز نمیدی!:|
پاسخ:
اسکل چیه شبنمی! دور از جونت !!
من فکر میکررم که پست هام؛ خیلی تابلو و ضایعس!!
خوبه که نامفهومه!!! :))))))

چی رو توضیح بدم؟!بپرس بهت بگم ! :-P

.
رمزدار ها پیچیده تر از عمومی هاست ... فقط خودم میفهمم چی نوشتم!
والبته چیز خاصی هم نیست گل من ! :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی